Populaarseimad kategooriad olid tänavu veebilehed, bränding ja välimeedia – kõikides neis kategooriates läheb vastamisi vähemalt 50 tööd.

“Suur tööde arv pärast keerulist aastat oli tõeliseks üllatuseks ka korraldajatele. Eriti hea meel on esmakordsete esitajate üle, kes konkursi enda jaoks leidnud. Samuti selle üle, et uued kategooriad nagu sotsiaalmeedia postitus või logomärk on omaks võetud ja said rohkelt avaldusi. Žüriid ootab ees põnev periood ning soovin neile selleks palju jõudu. Kõige olulisem on aga see, et 1. juulil on meil kõigil võimalus päriselt kokku tulla! Eelmise aasta pidu jäi pidamata, teeme selle kuhjaga tasa Põhjala tehases, kus ootab meid äraütlemata mõnus olemine auhindamise ja peoga,” kommenteeris TULI tegevjuht Anniken Haldna.

Kuldmuna loovkonkursi finalistid selguvad 14. juunil.

Kuldmuna pidu toimub toimub 1. juulil väliüritusena Tallinnas Põhjala tehases. Sündmuse korraldamisega tegelevad üritusturundusagentuurid Elamusstuudio ja Broadline.

Kuldmuna korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest.

1990ndatel Eesti Reklaamiagentuuride Liidu algatatud ja hiljem TULI kätte läinud Kuldmuna festival sündis soovist tõsta esile neid andekaid Eesti meeskondi, kes suudavad kohaliku reklaami- ja turundusmaailma barjääre jõudsalt edasi nihutada. Nüüdseks juba 23. korda toimuv Kuldmuna on seega Eesti kõige vanem ja prestiižsem reklaamikonkurss, mille auhindadel on reaalne kaal nii üldsuse, tellijate kui konkurentide silmis.

Vaata ka: kuldmuna.ee