Kokku on Swedbankis ligi 55 000 ettevõtet, korteriühistut või organisatsiooni, kes säästaksid uue ärikliendi maksete paketiga liitudes teenustasudelt hinnanguliselt 50-70 eurot aastas.

„Uus maksete teenustasu loogika on meie äriklientide tagasiside põhjal oodatud muudatus sest paketi kuutasu katab nüüd nii kaardihooldustasu kui ka maksed, mis annab arvestatava kokkuhoiu,“ selgitas muudatust Swedbanki äripanganduse juht Aira Nigul-Lepp. „Kasulik on paketiga liituda kõigil ettevõtetel, kes kasutavad ärikliendi deebetkaarti ja teevad igakuiselt kas või mõne makse internetipangas või mobiiliäpis.“

Ärikliendil on igapäevasteks toiminguteks kasulik omada Swedbanki deebetkaarti, mis muudab igapäevase kaupade ja teenuste eest tasumise mugavamaks. Alates möödunud aastast saab deebetkaardi mobiilirakendusse lisamisega tasuda ostude eest vaid nutitelefoniga viibates.

Samuti on deebetkaardi omanikule lihtsasti kättesaadavad soodsad sularaha sisse- ja väljamaksed, mida on võimalik teha pangaesindust külastamata ligi 400 sularahaautomaadist. Swedbanki klientidele toimivad pangaautomaadina ka ligi 800 toidupoe ja tankla kassat üle kogu Eesti.

Swedbanki statistika põhjal teevad suurusjärgus 85 protsenti väikeettevõtetest kuni kakskümmend makset kuus. Keskmiselt säästab paketiga liitunud ettevõte igakuiselt 4-6 eurot. Alustavale ettevõttele ja uuele kliendile on Swedbankis esimesel aastal kõik euromaksed ja deebetkaart tasuta.