„Me toodame igakuiselt ligi 50 erinevat saadet ja oleme selgelt eesrinnas kogu Eesti podcast'ide turul. Populaarsemate saadete kuulajanumbrid jäävad vahemikku 70 000 - 100 000. Ajakirjanduslikult on saanud hiljuti väga palju tähelepanu Hans H. Luige juhitav podcast „Luige lood", kus esimeses saates käis külas Eesti endine president Toomas Hendrik Ilves ning 2. episoodis uuriva ajakirjanduse lipulaeva Bellingcati portaali ajakirjanik Hristo Grozev. Enim kuulatud saadete hulka kuulub näiteks ka aktuaalsete päevateemade formaat „Delfi erisaade", mille populaarsemad episoodid jäävad samuti 100 000 kuulamise kanti," rääkis audio- ja video-podcast'ide valdkonnajuht Lauri Toomsalu.

Audioformaat ei ole uus. Saateid on toodetud mitukümmend aastat ning kuulata saab erinevaid formaate ka raadiojaamade kodulehekülgedel. Küll aga ei saa Toomsalu sõnul võrdusmärki tõmmata lineaarse raadiojaama saadete ja podcast'ide vahel. „Üks sõltub selgelt FM-ideoloogiast ning on raamistatud kindlate reeglite alusel. Podcast'id on loodud selleks, et vabalt levida, sõltumata nädalapäevast, kellaajast või asukohast. Lisaks on podcast'id oma formaadilt oluliselt vabamad ja paindlikumad nii sisu kui reklaamimüügi kontekstis," lisas Toomsalu.

Ekspress Meedia tegevjuhi Argo Virkebau sõnul on audio- ja videoformaat meediamajadele oluline suund. „Kõik sisupakkujad võitlevad tänapäeval inimeste tähelepanu nimel ja edukad on need, kes suudavad pakkuda kõige mitmekesisemat sisu. Podcast'e saavad kõik inimesed tarbida ka ilma põhibrändi tooteid kasutamata, kuid sellest hoolimata hoiab see inimesed ühes brändi ökosüsteemis. Oleme selge eesmärgi ja sihi võtnud audio-video-podcast'ide valdkonna arendamisel, et pakkuda mitmekesist ja põnevat sisu meie lugejatele ja kuulajatele ning erinevaid formaate reklaamiklientidele," rääkis Virkebau.

Ekspress Meedia podcast'id on leitavad Delfi Tasku keskkonnast, Spotifyst, Apple Podcastsi ning Google Podcastsi rakendustest. 2020. aastal kuulati Delfi podcast'e rohkem kui 10 miljonit korda.