Ettevõtte konsolideeritud kulumi- ja finantskulude-eelseks kasumiks kujunes 260 000 eurot ning puhaskahjum ulatus 370 000 euroni.

Põhjala pruulikoja asutaja ja tegevjuht Enn Parel on hoolimata keerulisest eelmisest aastast optimistlik. "Kõige rohkem mõjutas eelmise aasta tulemusi pandeemia. Aga niipea, kui piiranguid leevendati, leidsid kliendid taas tee Põhjala õllerestorani. Juulis tegime restoranis kõigi aegade tugevaima müügitulemuse. See annab meile kindlust, et nõudlus Põhjala õlle ja teiste toodete järele püsib tugev," kinnitas Parel.

Põhjala pruulikoda eksportis mullu ca 70% toodangust. "Kuigi baaride, restoranide ja hotellide sulgemised mõjutasid ekspordikäivet negatiivselt, tegime kõigi aegade rekordtulemuse ekspordimüügis just eelmise aasta septembris, mil eksport ulatus 304 000 euroni," rääkis Parel.

Parel kinnitas, et ettevõttel on ambitsioonikas taastumisplaan. "Kuigi ka 2021. aasta esimesed kuud olid rasked, on müük läinud järsult ülesmäge niipea, kui piiranguid hakati leevendama ning mai ja juuni tulemustega võib juba väga rahul olla," rõõmustas Parel. "Oleme tootearenduses pannud rõhku suurt müügimahtu genereerivatele toodetele ning vallutame üha jõudsamalt ka selliseid segmente, mida on seni peetud suurtootjate pärusmaaks, nagu laagriõlled. Plaanime kasvatada Eestis jõuliselt turuosa ning laiendada ka eksporti."

Ekspordi suurenemist toetab tänavu aprillis avatud purgiliin. "Investeering purgiliini õigustab end igati - näiteks saime nüüd hakata eksportima Iirimaale, kus oodati just purgiõlut. Ka Prantsusmaale ja Itaaliasse on ekspordimahud tänu purgiliinile kasvanud," selgitas Parel.

Pandeemia mõjude leevendamiseks kasutas Põhjala ka PRIA, EASi ja Töötukassa toetuseid, kogusummas 123 187 eurot. Ettevõte pandeemia tõttu kedagi koondama ei pidanud.