Kuivõrd diiselbussid kaovad liiklusest järgmise viie kuni kümne aasta jooksul, tuleb uus bussijaam rajada elektritranspordile ning oma abikäe võiks uue esindusjaama rajamiseks ulatada eurorahade näol ka riik või Tallinna linn, ütles ERR-ile Tallinna bussijaama tegevjuht Airika Aruksaar.

"Me ei näe, et viie või kümne aasta pärast oleks bussiliiklus jätkuvalt diiiselbussidele üles ehitatud. Entusiastlikumad autotootjadki on öelnud, et nad ei tooda 2025. aastast enam diiselmootoriga autosid. Juba praegu on olemas bussid, mis sõidavad 500 kilomeetrit ja rohkem ühe laadimisega. Kogu Tallinna bussijaam peaks kandma seda sisu, et sa tuled elektribussiga, lahkud elektriautoga, et kõik sõidujagamisteenused, kõik muu oleks tagatud," lausus Aruksaar.

Ehitamise algusaega pole veel täpselt paika pandud, Aruksaare sõnul võib see juhtuda viie aasta pärast, aga ka varem. Uue hoone ja vajaliku elektritaristu ehitamine ise võtaks aega poolteist kuni kaks aastat.