Eesti Päevalehe uuriv toimetus osales ühes aegade suuremas ajakirjanduslikus rahapesu-uurimises, mis kestis 16 kuud ja kus töötas koos üle 400 ajakirjaniku üle maailma. Uurimustöö tulemusena avaldas Eesti Päevaleht 20.septembril eelmisel aastal paljastavaid ülevaateid kahtlaste rahaülekannete seninägemata köögipoolest, millega olid seotud mitmed Eesti pangad, eesotsas Danske pangaga. Projekt sai nimeks Must raha.

Reklaam endise Danske panga ees 21.09.2020

Projekt oli eetris nädala jooksul alates 20. septembrist 2020 ja seda üle maailma. Kõik projektis osalenud väljaanded tulid projektiga välja samal kuupäeval.

Ainus koht välimeedia reklaami jaoks oli Narva maanteel asuva endise Danske panga ees asuv bussiootepaviljon.

Välimeedia pinna lahenduse teostas Ekspress Meedia turundusüksus:

Copy: Mihkel Tamm

Kujundaja: Oskar Mihhailov

Projektijuht: Gisela Needrit

Välimeedia partner: JCDecaux

Loe uuriva toimetuse lugusid mustast rahast siit.