Kuigi Saksa odavkett Lidl hoiab salapära, siis on kaheksa poodi üle Eesti sisuliselt valmis. Ka värbamiskuulutused annavad alust arvata, et avamine on lähikuude küsimus, kirjutas Ärileht möödunud nädalal.

Prisma kommenteeris loos, et tervitab uue tegija tulekut. See sunnib olemasolevaid poekette rohkem pingutama ja võitjaks on igal juhul klient, põhjendas Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä.

Täna teatas Prisma, et odavdas üle kolmesaja toote hinda. Kilpiä kommenteeris tehtud valikut, et Prisma eesmärk on pakkuda samal ajal nii parimat kaubavalikut kui ka Eesti jaekettide kõige soodsamat hinda. "Prisma on (nii Postimehe kui ka Delfi) toidukorvi uuringute põhjal järjepidevalt Eesti jaekaubanduse hinnaliider, kuid me ei kavatse loorberitele puhkama jääda, vaid pingutame iga päev, et pakkuda kvaliteetseid tooteid soodsa hinnaga. Igapäevane toidukorv ei pea olema kallis," kinnitas Kilpiä.

Prisma vähendas sadade toodete hinda ka aasta alguses ja nüüd on valikus üle 500 väga soodsa hinnaga toidu- ja esmatarbekauba. Praegu pööravad nad rohkem tähelepanu sellele, et toidukorv oleks taskukohane ka laktoosi- ja gluteenitalumatutele ning taimse toidu eelistajatele. Odavdatud gluteenivabade toodete seas on näiteks gluteenivabad kaerahelbed, leib, ciabatta ja maiustused. Lisaks alanes mitmete pagari- ja lihatoodete, jäätiste, kohukeste, lastetoitude ja erinevate maiustuste hind.

Kilpiä tõdes, et hinnataseme madalal hoidmine inflatsioonisurve olukorras ei ole kerge ülesanne. Värske Eurostati uuringu järgi on hinnatõus Eestis euroala kiireim. "Soodsamate hinnavõimaluste leidmine efektiivsema transpordi, kaupluste toimimise ja töökorralduse kaudu on meie töö igapäevane osa. Näiteks oleme pööranud kauplusi uuendades tähelepanu keskkonnasõbralikkusele ja energiatõhususele," lisas Prisma Eesti maajuht.

Odavamad hinnad