Müügikäive kolmes Balti riigis ulatus 54,4 miljoni euroni, millest Eesti moodustab 16,3 miljonit eurot, Läti 18,8 ja Leedu 19,3 miljonit.

Käesoleval aastal investeerib ettevõte ühe miljoni Eesti restoranide digitaliseerimisse. Hesburgeri arendusdirektor Ieva Salmela sõnul on müügikäibe kasv julgustuseks jätkata investeerimist iseteeninduskassadesse.

Aina enam kasvab müük ka Hesburgeri mobiilirakenduse kaudu, mida on Eestis tänaseks allalaetud juba 382 030 korda ja mille kaudu müüdi ainuüksi möödunud aastal ligi kaks miljonit burgerit ja tortillat. Kolm kõige populaarsemat toodet Eestis on juustuburger, Hesburger ja topelt-juustuburger.

Hesburgeril on Eestis 49 restorani, Baltikumis tervikuna 155, töötajaid 1800.