"Oleme agiilsed ja reageerime klientide muutuvatele ootustele, pakkudes neile erinevaid kasutuskogemusi. Woltil on olemas kullerite võrgustik ja protsessid, läbi mille saab Rimi rahuldada oma klientide vajaduse tellida toidukaupu koju väga lühikese ajaga. Lisaks testime oma kaupluste sisemisi protsesse ülikiiret reageerimist nõudvate klienditellimuste täitmisel," rääkis Rimi Eesti tegevjuht Vaido Padumäe.

Wolti Baltikumi ärijuhi Simon Runzheimeri sõnul võimaldab koostöö Rimiga pakkuda lisatuge neile, kes väga kiirelt oma toidukaupu kätte soovivad saada, kulutamata aega füüsilisele poes käimisele. "Toidu tellimise trendid on viimase paari aastaga väga suure muutuse läbi teinud. Inimesed soovivad kiirelt ja mugavalt nii restoranitoitu kui ka poe kaupu tellida. Meie koostöö Rimiga võimaldab inimestel hoida kokku aega ja kulutada see näiteks oma hobide või perekonnaga tegelemisele," avaldas Runzheimer.

Toidukaupade kohaletoimetamine Wolti platvormil järgib samu põhimõtteid nagu toidu kohaletoimetamine restoranidest.