„Alustasime lipumärgi projektiga 2009. aasta juunis ning planeerisime seda esialgu üheks aastaks. Olime sajaprotsendiliselt kindlad, et kodumaiste toidukaupade päritolu väljatoomine leiab tarbijate hulgast positiivse vastukaja – nii ka läks,“ kommenteeris lipumärgi kampaania arengut Toiduliidu juhataja Sirje Potisepp.

Potisepp lisas, et kaubanduskettide suur koostöövalmidus, arvestades, et lipumärkide käitlemine on just nende kanda, oli tootjatele meeldivaks üllatuseks ja seega võime julgelt kampaaniaga aina suuremas mahus edasi liikuda

Tänaseks on ühinenud liupärgiga juba üle 70 toiduainetööstuse ja rahvuslipu märki kannab rohkem kui 14 000 erineva Eestis toodetud toiduaine.

Lipumärkide järgi saavad tarbijad kodumaiseid tooteid otsida suurimates kaubanduskettides nagu Selver, Prisma, Rimi koos Säästumarketitega, Comarket koos Solaris toidupoega, Tallinna ja Tartu Kaubamajad, Stokcmann, ETK Grupp ning liitumas on veel teisedki.

„Märka lipu märki!“ tarbijatele suunatud teavituskampaania eesmärk on saavutada eestimaalaste suurem teadlikkus Eestis müüdavate toidukaupade kodumaisest päritolust, aidates ostjatel kauplustes selgelt ja lihtsalt ära tunda Eestis toodetud toidukaubad.

Teavituskampaania toimumise ajal kannavad kõikide kampaaniaga liitunud toiduainetööstuste kodumaiste toodete hinnasildid kauplustes rahvuslipu märki.