Teisipäeval avalikustas selle aasta esimese kvartali majandustulemused AS Radiolinja Eesti, kes kasvatas eelmise aasta sama perioodiga võrreldes nii käivet ja tegevuskasumit kui ka klientide arvu. AS-iga EMT võrreldes suudab Radiolinja Eesti ühelt kliendilt enam raha teenida (kuu keskmine käive jagatud klientide arvuga) — 450 krooni, EMT-l oli see näitaja märtsis 423 krooni. Selleks aastaks ootab Radiolinja Eesti juhatuse esimees Sämi Seppänen 2002. aastaga võrreldes käibe kasvu, mullu oli ettevõtte käive 866 miljoni krooni.

ASi EMT juhatuse esimees Peep Aaviksoo ütles, et kolmest mobiilsidefirmast on Radiolinja kõige ebaselgema sõnumiga operaator. “Radiolinjal pole selget nägu. Tele2 on kõige odavam ja meie oleme kõige suurem ja kõige kvaliteetsem,” ütles Aaviksoo. “Radiolinjal on aga identiteedikriis. Samas, Radiolinja kliendid on kasumlikumad kui Tele2 kliendid.” Aaviksoo sõnas ka, et ei saa nõustuda väitega, nagu EMT oleks kaotamas ärikliente Radiolinja kasuks. “Radiolinja ründab meie ärikliente, meie ründame aga Radiolinja ärikliente, võitlus selles segmendis käib,” nentis ta.

Ehkki Tele2 Eesti ei avalda oma majandustulemusi, väitis ASi Tele2 Eesti juhatuse esimees Üllar Jaaksoo, et selle aasta esimese kvartali tulemuste põhjal on tema juhitav ettevõte ka käibe suuruselt teine operaator Eestis. “Tore oleks ka oma häid tulemusi teiste valguses paista lasta, kuid kahjuks seavad kontsernisisesed reeglid oma piirid. Me ei saa avaldada riigi kaupa näitajaid,” lisas Tele2 Eesti avalike suhete juht Inga Jagomäe.

Teiste operaatorite kliendiarvule tuginedes võib hinnata, et Tele2-l on umbes 273 000 klienti ja üle 31% turust, mis on ca 5% suurem kui mullu samal ajal. 2002. aasta I kvartalis oli kolmel operaatoril kokku hinnanguliselt 760 000 klienti. EMT turuosa kahanes aastaga 4%, 50 protsendile, Radiolinja turuosa kahanes ligi 2%.