Xanté tootemargi ülevõtmine on loomulik samm Altia kasvustrateegias. Altia võttis 2010. aastal üle Rootsi ja Taani päritolu alkoholiportfelli ning veini brändid ja ühtlasi ka Renault Cognaci tootemargi, teatas Altia Eesti AS.

"Xanté kõrgekvaliteedilise kaubamärgi ülevõtmine sobib ideaalselt Altia strateegiaga laieneda Põhjamaade ja Baltikumi turul," ütles Altia tegevjuht Antti Pankakoski.

"Xanté omandamine on meile suur au. Me näeme suurt potentsiaali tulevikus Xanté kaubamärgi arendamises Altia portfelli osana, kuna Eesti ja kogu Põhja-Euroopa turul kasvab kvaliteetalkoholi nõudlus ja tarbimine", ütles Kristel Mets, Altia Baltikumi juht.

"Me oleme väga uhked, et oleme arendanud Xanté tootemargi juhtivaks kõrgekvaliteediliseks alkoholibrändiks Põhjamaades. Ootame huviga edasist tööd Xanté brändiga ning säilitame brändi eksklusiivse müügilitsentsi USAs ning Kanadas. Meie jaoks on põnev alustada partnerlust Altiaga ning jätkata Xanté edulugu maailma suurimal alkoholiturul USAs." ültes Jörgen Tilander, The Xanté Company omanik.