Mõlemad andmekaitseasutused soovitasid Stockmannil muuta selgemaks klienditeavitused isikuandmete kogumise, otseturustuse tingimuste ning kliendiandmete sulgemise ja kustutamise osas.

Asutused leidsid ühiselt, et Stockmann on hästi korraldanud isikuandmete kaitse töösuhete raames.

Andmekaitse põhimõtted nõuavad, et isikuandmeid võib koguda vaid minimaalsel vajalikul määral, et saavutada soovitav eesmärk.

Stockmann peaks selgelt eristama kohustuslikud ja vabatahtlikud andmeväljad kaubamaja kliendikaardi taotluslehel. Nii on kliendile selge, et kaubamaja püsikliendiks saamiseks on vaja vaid ees- ja perekonnanime, teiste isikuandmete usaldamine toimub vabatahtlikkuse alusel.

Seaduse järgi on kliendil alati õigus nõuda oma isikuandmete sulgemist ja kustutamist andmebaasist, seepärast soovitati Stockmannil lisada kliendikaardi taotlusesse osa, mis selgitaks inimestele tema õigust andmete kustutamisele.

Lisaks tõid järelevalve asutused välja, et kui inimene annab kliendikaarti taotledes nõusoleku enesele saata reklaami, võib Stockmann sel eesmärgil küsidagi vaid seda kontakti (posti-, e-maili aadressi, mobiili numbrit jne), millel klient on soovinud reklaami saada.

Säärane ühisjärelevalve oli esimene piiriülene koostöö Balti andmekaitse asutuste vahel, mis jätkub ka aastal 2012.
Põhja- ja Baltimaade sügavalt põimunud majandused sunnivad ka andmekaitse järelevalveasutusi vastavalt oma tööd korraldama.