See oli tarbijaelektroonika valdkonna ühe nutikama analüütiku irooniline vihje skisofreenilistele börsikommentaaridele. Enne uue telefoni avaldamist hakkas maad võtma arvamus, et Apple'i kalli telefoni nõudlus kärbub ja firma peab turu alumisele osale odavat seadet pakkuma.

Ent Apple'i tänavuste telefonide esimese müüginädala lõpp püstitas taas rekordi: firma müüs kolme päevaga 9 miljonit telefoni. Mullu oli see arv 5 miljonit ja aasta varem 4 miljonit telefoni avanädalavahetuse kohta. Üle maailma Apple'i poodide juures keerelnud järjekorrad ja müügipiirangud (kaks telefoni ostja kohta) panid börsikommentaatorid loomulikult kiruma, et Apple ei suuda pakkuda nii palju kaupa, kui nõutakse.

Loe edasi, millega suudab Apple suurte Nokia-taoliste gigantide hääbumise ajal eriti selgelt eristuda.