Atria Eesti turundusdirektori Rene Kiisi sõnul on tegemist vastukäiguga välismaise odava värske liha invasioonile Eestis.

"Uuringute järgi eelistab enamus tarbijatest kodumaist toodangut, kuid reaalselt ostu sooritades on kliendile sama oluline toote hind," sõnas Kiis.

Värske liha müük teenindusletist on tema sõnul marginaalne, kuna peamine värske liha müügiartikkel on hakkliha.

Maks & Mooritsa hakkliha on müügil ETK, Selveri, Prisma ja ABC Supermarketites.

Kiis ütles Delfile, et pärast seda, kui Rimi Atria hakkliha oma sortimendist välja viskas, ei ole see Rimisse ja Säästumarketisse tagasi müüki jõudnud. Ettevõtte toodetavast hakklihast moodustab see umbes 30-40 protsenti.

"Läbirääkimised Rimiga selles osas veel käivad," sõnas Kiis. Ta lisas, et ülejäänud tooted on jõudnud müügile, kuid sortiment jäi varasemaga võrreldes väiksemaks.

Hakkliha paremaks turustamiseks on ettevõte sunnitud olnud selle hinna alla laskma. 450-grammine pakk jõuab müügile hinnaga 19.90 krooni.

Hakkliha valmistamisel on kasutatud vaid eestimaist sea- ja veiseliha. Atria lubab hinda all hoida juuni lõpuni.

Märtsi keskpaigas teatas Rimi Eesti Food, et asub oma kaubamärgi all importima värsket sea- ja veiseliha. Pärast tarbijate vastuseisu sõlmis kaubakett Eesti lihatootjatega taas lepingud.