Buumiaegne müük oli ka loomulikult erakordne: 2006. ja 2007. aasta rekordtulemusi ei ole ilmselt lootust enam niipea näha. Toonasest 25 000–31 000 uue auto müügist aastas sai kriisi ajal reaalsuseks ligi 10 000 müügitehingut. 2010. aastal jäi seis stabiilseks – müüdi 10 299 uut sõidukit, mis on enam-vähem sama suurusjärk kui 2009. aastal.

"Me kõik mäletame uudiseid sellest, kuidas Eesti sadamate parklad said masu ajal triiki tuliuusi autosid täis. Automüüjad olid varasemale edukale müügile tuginedes rohkesti kaupa sisse ostnud, järsku aga kadusid ostjad nii meil kui ka naaberriikides, kuhu Eesti kaudu rekkakaravanide kaupa autosid veeti. Et sellist varu niigi rasketes majandusoludes maha müüa, tuli teha suuri allahindlusi. Hinnad kukkusid siin-seal isegi kuni 40%. Selliseid lausmüüke nüüd enam oodata ei ole, sest n-ö laod on tühjaks müüdud ja automüüjad uue olukorraga kohanenud. Enamik neist, kes viimased aastad üle elasid, jätkavad ilmselt tegutsemist," kirjutas Swedbanki autosektori vanem Marjan Savtšenko ettevõtte blogis.

Ta lisas, et sel aastal kasvab uute sõidukite müük umbes 12 000-ni. Pikemas perspektiivis on realistlik, et aastas müüakse 15 000–20 000 uut autot.