Turu-uuringute firma AC Nielsen Baltics andmetel oli Borjomi loodusliku mineraalvee osa kogu Eestis müüdava pudelivee turu väärtusest juuli lõpu seisuga 8,1%.

Uuringufirma jaeturu andmete põhjal moodustab gaseeritud vee osakaal kogu Eesti pudelivee turu müügiväärtusest 61,5%; gaseerimata veel on 38,5 protsendiline osakaal. Borjomi müük liitrites kasvas tänavu seitsme kuuga 79,2%.

Aastal 1890 ehk 120 aastat tagasi villiti Gruusias, Borjomi linnakeses esimesed Borjomi mineraalvee pudelid. Veetehas asus mineraalvee pargis ja see kuulus suurvürst Romanovi perekonnale. Aastal 1900 ületas aastane veetootmine esmakordselt ühe miljoni pudeli piiri. Borjomi oli üks populaarsemaid ja prestiižsemaid brände kogu Nõukogude Liidus. Pärast liidu lagunemist võttis Borjomi tootmise üle IDS Borjomi Georgia, mis müüb täna mineraalvett rohkem kui 30 riigis.