Bravocomi kaubamärgi all mobiilsideteenuseid pakkuva ProGroup Holding OÜ juhatuse liikme Jaak Lippmaa sõnul vaatab ettevõte üle oma strateegiat, keskendub uute mobiilsidel põhinevate toodete arendamisele ning jätkab oma põhitegevusena fikseeritud telefoniteenuse ja interneti ning kliendikesksete lahenduste pakkumist.

Bravocomi kliendiarveldus tuuakse Elisa Eesti alla 1. novembrist. Kliendid saavad jätkata mobiiliteenuste kasutamist sama SIM-kaardiga ning sama liitumislepingu alusel nagu seni, vahetub üksnes lepingupartner.

Bravocomi Zorro kõnekaardi klientidel avaneb võimalus kasutada edaspidi Elisa Zen kõnekaarti. Kehtima hakkavad ZEN kõnekaardi tingimused. Kõnekaardi klientidele saadab Elisa sõnumiga eraldi teavituse.

Juhul, kui kliendid on sõlminud otsekorralduslepingu Bravocomi mobiiliarvete tasumiseks, siis alates 1. novembrist kaotab see kehtivuse ja tuleb sõlmida uus otsekorraldusleping.

„Teavitame kliente muudatusest varakult juba ette ning seda nii sõnumi, personaalse paberkirja kui ka kodulehe uudisega,“ ütles Elisa juhatuse esimees Sami Seppänen.

„Klientidel muretsemiseks põhjust pole, sest kliendi jaoks tegelikult midagi ei muutu ja operaatori vahetus on pea märkamatu. Bravocomi kliendid on mobiilsideteenuseid kasutanud kogu aeg Elisa võrgus, mistõttu kvaliteet säilib, teenuste valik laieneb ning ka hinnatase läheb kohati kliendile soodsamaks."

Bravocomi kliendid on Elisa võrgus teenuseid kasutanud juba alates aastast 2003.