Nädala alguses tuli Eesti populaarseimas sotsiaalses ostukeskkonnas müügile puhkusepakett Türki ja seda turuhindades ligikaudu poole soodsamalt. Kella kümneks õhtul oli müüdud 254 voucherit hinnaga 349 eurot ning limiit täitunud, teatas Cherry.

Lisaks tarbijatele, kes pakkumist ostma tõttasid, tekitas pakkumine kaose ka traditsiooniliste reisimüüjate seas, kelle turuosast Cherry tüki ampsas.

Reaktsioonina pöörduti nii tarbijakaitseameti kui ka meedia poole, juhtides tähelepanu, et Cherry reisibüroo tagatised pole piisavad.

„Tõepoolest, tegime vea seadust tõlgendades. Tegemist oli juriidilise küsimusega, mis puudutas seda tüüpi pakettreiside müügiks vajaliku rahalise tagatise olemasoluga. Tarbijakaitseamet juhtis sellele tähelepanu ja praeguseks oleme sisse andnud kõik vajalikud dokumendid, et tagatist suurendada ning vahendid on selleks olemas. See on veel vormistamise küsimus,“ kommenteeris pakkumist Cherry tegevjuht Priit Tomp.

Tomp’i sõnul on reisibüroode pahameeletormi taga reisipakkumise edu.

„Meil õnnestus müüa nädalaajalisi pakettreise 254-le inimesele vähem kui 24 tunni jooksul. Selline asi pole enamasti traditsioonilistele reisimüüjatele mõeldav.“

Kõnealuse pakkumise juures Cherry partneriks olev saksa firma Wow-Travel on müünud analoogseid reise ka Soomes, Taanis, Norras ning Belgias.

„Juba toimunud reisidele leiab internetist küllaga tarbijate positiivset tagasisidet,“ märkis Tomp.

Cherry juhi selgitusel on plaanis selliseid puhkusereise plaanis edaspidi veelgi pakkuda.