Veinikott ehk pouch-pakend lansseeriti Soomes 2008. aasta lõpus ja nõudlus selle järgi kasvab aastast aastasse – mullu müüdi 192 000 liitrit Chill Out valget veini just selles pakendis. Uuenduslik pakend kogub populaarsust ka Inglismaal ja mujal Euroopas, teatas Altia.

Altia Eesti müügidirektori Kerli Tamme sõnul on kaasaegne pouch-pakend keskkonnasäästlik ja tarbijasõbralik ning sobib ideaalselt suvehooaja sisseõnnistamiseks.

„Selle asemel, et viia kevadisele piknikule või suvisele grillipeole kaks klaaspudelit, on palju mugavam võtta kerge pouch, kuhu mahub täpselt sama palju veini. Uues pakendis vein läheb pudeliga võrreldes kiiremini külmaks ja säilib külmikus värskena kuni kuu aega pärast avamist. Lisaks on see pakend ka palju keskkonnasõbralikum - selle utiliseerimise käigus eraldub 60% vähem süsihappegaasi ja tekib 90 protsenti vähem jäätmeid võrreldes klaaspudelitega,“ ütles Tamm.

Populaarne elustiilivein Chill Out jõudis Eesti turule 2005. aastal. Mullu müüdi seda Altia Eesti andmetel 65 tuhat liitrit. Tegu on puuviljaaroomidest tulvil värskendava kerge suvise veiniga, mis sobib ideaalselt nautimiseks heas seltskonnas värskes õhus või kodus.