Ühe Cherry.ee kliendi sõnul on hetkel internetiportaali esinduspoes toimuv õudus ning jätnud firmast pigem negatiivse mulje. Esiteks üllatas klienti see, et kella seitsme paiku õhtul oli pood metsikult ülerahvastatud ja järjekorras, number näpus, ootas oma korda umbes üle 30 inimest.

„Vaatepilt oli umbes sama mis Eesti Energia kontoris kui mutikesed tunde järjekorras ootasid, et elektripaketti valida,“ kirjeldas klient toimuvat.

Teiseks – mille peale ta ka juba vihastasin oli see, et toode, millele ta järgi läksin, oli vautšeril kirjas, et saab kätte alates 14. detsembrist.

„Kui siis poodi jõudsin, avastasin seina pealt sildi, kus olid kirjas tooted, mis pole veel kahjuks poodi jõudnud ja jõuavad alles 19ndal või 21sel. Kas on raske Cherryl saata inimestele e-mail, et teie tellitud toode jõuab viivitusega mingil muul kuupäeval? Ma usun, et oma kaubale tulevad järgi ka inimesed kaugemalt, kel võib olla igapäevaselt pole võimalik seal Rotermannis istumas ja ootamas käia,“ oli klient pahane.

Cherry sõnul on ülerahvastatuse põhjustanud kohe-kohe kätte jõudvad jõulupühad, kuna paljud inimesed on kingid nende kaudu tellinud.

Risikinvestor ja kupongiportaali Cherry.ee üks omanikke Allan Martinson abistas kolmapäeva õhtul koos ülejäänud Cherry meeskonnaga klienditeenindajaid.

Martinsoni sõnul käib viimastel päevadel pakke Rotermanni kaubamaja teeninduspunktis nõutamas umbes 1000 inimest päevas. Pildistamise hetkel oli ainukesena kontorisse jäänud sekretär.

Vaata pilte ülekuhjatud poest!