Üksnes sellest, kui Tallinna Vesi kinnitab oma vee puhtust, ei piisa ja  ettevõttel tuleks teha rohkem sisulist tööd oma vee puhtuse tõestamiseks - kutsuda kohale degusteerijaid, näidata tehast ja puhastussüsteeme ning oma vett reklaamida, leidis Demjanov kampaaniat  ERR-i uudisteportaalile kommenteerides.

Kõige selle tulemusel tuleks saavutada kohaliku vee populaarsus inimeste hulgas ning ka institutsioonid, mis jälgivad vee puhtust, peaksid vee ohutust kinnitama.

Samas klient võib alati võtta riski kohalikku vett küsida, märkis Demjanov: "Kui klient ütleb, et ma kuulsin, et Tallinna vesi on hea ja ma tahan just seda vett, siis see on hoopis teine suund."

Demjanovi sõnul on maailmas rohelise jälje säilitamise ja kohaliku vee propageerimiseks palju ära tehtud, kuid et restoranid müüksid vett otse kraanist, seda ei ole tema kuskil kuulnud - mitmetes restoranides kasutatakse näiteks veepuhastussüsteemi, millega saab kraanivett nii puhastada, gaseerida, jahutada, pehmendada, kui ka balansseerida, et see ei tapaks ära toidu maitset.