Giorgio Armani S.p.A. kaubamärki esindava Leedu rõivamüüja APB Apranga marketingidirektori Irma Marcinkiene sõnul on Eestis nende tehtud turu-uuringu järgi eksklusiivbrändide järele suur nõudlus. Samuti hindab ta eestlaste bränditeadlikkust ning ostujõudu Balti tugevaimaks.

Oktoobris avab firma Tallinnas, endises ametiühingute majas Balti suurima müügipinnaga Armani esinduskaupluse. Riias kaks aastat ning Vilniuses aasta tegutsenud analoogsete poodide tulemusi analüüsides on Marcinkiene veendunud, et Eestis peaks start olema veelgi kiirem, sest siinsel rõivaturul on eksklusiivsed rõivabrändid vähem esindatud, ostujõuline klientuur aga juba välja kujunenud.

Sama trendi kinnitavad ka Hugo Bossi maaletooja Kerri Ulp OÜst Versus Invest ja Calvin Kleini maaletooja Vaido Valli OÜst Melioria. Esimene jõudis siia 2002. aastal ja teine 1999. aastal. ’

“Eesti turg on eksklusiivsete kaubamärkide jaoks täiesti küps. Eriti viimastel aastatel on tunda aina suurenevat nõudlust ja turule võiks tuua veelgi kallimaid ja eksklusiivsemaid brände, kui seda Armani ja Calvin Klein ongi — maksujõuline ostjaskond on täiesti olemas,” kinnitas Valli.