Eesti autovedajad rikuvad seadusi
Kümme firmat peavad aga lähiajal üle elama tööinspektsiooni kontrolli, sest on välismaal sõites rikkunud üle kolme korra töö- ja puhkeaja seadust. Rembel usub, et tegelikult jäävad Eesti autovedajad palju tihedamini välismaal kontrollijatele mõne reegli eiramisega vahele - 374 rikkumist on tõenäoliselt ainult jäämäe veepealne tipp -, aga suur osa Euroopa maadest lihtsalt ei teata neist sohvri päritolumaale.
Põhiliselt Soomes, Venemaal ja Rootsis kaupa vedava ASi Navaka Transport Grupi juhatuse liikme Janek Minkovski arvates on küsimus konkurentsis. "Euroopas liiguvad koormad suhteliselt kiiresti. Kiiremini, kui töö- ja puhkeaja seadus tegelikult võimaldaks," rääkis Minkovski. Tema firma sohvrid töö- ja puhkenorme rikkunud ei ole, aga Soomes võeti hiljuti üks nende Venemaalt tulnud autodest vahele, sest paakides olnud liiga palju kütust.
Allando Trailwaysi tehnikadirektori Kalle Oja hinnangul on rikkumiste hulk igati "normaalne" - üks rikkumine päevas.