Eesti fännist Viru hotelli juhiks
Eestisse tuli ta ennekõike sellepärast, et pidas Eesti võimalusi tuleviku konkurentsis läbi lüüa suurepärasteks. Hotelli meeskonna kokkupanemise kohta ütleb ta, et näiteks teenindajate juures on kõige tähtsam inimlikkus ja õppimisvõime. „Paberil oskused või haridus on teisejärguline.” Küsimusele, mille poolest erinevad Soome ja Eesti hotellitöötajad, vastab Tarnanen, et siin ei taha kõrgharidusega inimesed teatud töid teha, aga kuna nad kunagi kööki ja koristuse poole peale ei jõua, jääb ka nende praktiline ettevõtte ja teenindusvaldkonna tunnetus palju väiksemaks.
Aga veel ütleb ta eestlase kohta seda, et see on väga kohusetundlik. Iseküsimus on Tarnaneni hinnangul selles, kas tal on antud võimalus oma töökohas väga loominguline ja leidlik olla. Tihti on teenindajad piiratud volituste puudumisega. Nii võib jääda mulje, et teenindaja ei taha meid aidata või on üleolev, kuid see on tihti tingitud hoopis sellest, et ta kardab eksida ja riielda saada. „Veelgi enam, Eestis juhtub sageli, et pärast esimest eksimist kaotab teenindaja töö. Sellise hirmu all igapäevaselt töötades ei saagi nõuda, et nad ainult naerataks ja kõik ette-taha ära teeks.”
Tarnanen ise kavatseb oma töötajate teeninduse kvaliteedi tõstmiseks teenindajaid premeerima hakata mõnekuiste töölepingutega Soomes. „Loomulikult on see paljudele ka võimalus saada sel perioodil paremat palka, kuid esmatähtis on kogemuse võimaldamine.” Eestisse tulevate turistide arvu tõstmiseks paneb Tarnanen südamele, et kuna turistid tunnevad üha enam huvi just Tallinna piiri taha jääva vastu, siis peaks mõtlema seal asuvate atraktsioonide peale. Praegu neid seal ei ole.