Eesti neidusid ja naisi, keda Eestisse saabuvad välismaalased on kiitnud kui Euroopa kaunimaid, näeb meil toodetud reklaamides harva. Kui mõni neist siiski mõnda reklaami ära eksib, siis enamalt jaolt impersonaalsena.

Loomulikult pole mingit vajadust trükkida ära inimese nime, kui ta selleks soovi ei avalda, aga modell võib esineda ka varjunime all. Kui trükis või plakat on valmistatud modelli nimega, saab publik aimu ka sellest, kas reklaamis kaasatud modell on meie kaasmaalane või mitte. Miks selle fakti teadvustamine üldse oluline on?

Vastus — Eesti on lihtsalt unikaalne maa — riik väga väikese elanikkonnaga, kus kõik tunnevad kõiki. Suure rahvaarvuga riikide elanikel on tõenäoliselt ükstapuha, kas reklaaminäod pärinevad nende keskkonnast või mitte.

Eesti elanikes tekitaksid aga kohalikku päritolu reklaaminäod reklaamitava suhtes määramatult suuremat huvi kui meile tundmatud persoonid kaugetest maadest.

Kohalikud reklaamikangelased turgutaksid meeldivalt ja meeliülendavalt ka publiku enesehinnangut. Ka välismaalastele oleks see parim viis ennast esitleda — “Welcome to Estonia” ja “Sa näed püsinäitust meie sümpaatsetest inimestest — see ümbritseb meid kõikjal”.