Mis on peamised erinevused Google ja vene otsingusüsteemi Yandex vahel?

Erinevusi on mitmeid. Esmalt tuleks kampaaniaid planeerides arvestada, et Venemaal omab Yandex 65% turust, Google vaid 25%. See võib tunduda uskumatu kui arvestada, et EL maades on Google osakaal ligi 95%.

Peamised erinevused on näiteks, et Yandex ei armasta ümbersuunamisi, Google mõistab Javascripti paremini, Google indekseerib veebilehti kiiremini ja rohkem, FLASH ja AJAX indekseeritakse erinevalt, samuti töötab geograafilise asukoha määramine erinevalt.

Milliseid sõnu ja kui tihti kasutavad venelased Eesti turismi võimaluste kohta info otsimisel ja millised erinevused paistavad silma võrreldes Läti ja Leeduga?

Vaatasin kõiki Balti riike. Detsembris otsis Eesti kohta infot ligi 23 000 venemaalast, samal ajal otsis Läti kohta infot peaaegu 11 000 ja Leedu kohta 5 000 inimest. Enim otsitud sõnapaaride seas olid Tallinna hotellid ja Tallinna reisipaketid (отели таллина, туры в таллин) vastavalt 8300 ja 6600 korral.

Kas on teil nimetada mõni runeti otsingusüsteemide kui kampaaniakanalite kasutamise edulugu rahvusvahelise firma poolt?

Meil on üks klient veebilehega invest-in-germany.ru, kes on saavutanud hämmastavalt häid tulemusi. Me näitame neid lugusid oma presentatsioonis juba jaanuari lõpus toimuval konverentsil Tallinnas.

Ashmanov & Partnerid on üks esinejatest 13.veebruaril toimuval turismimessi Tourest eelkonverentsil „Ahvatlev külaline Venemaalt:. 100 ideed", konverentsil analüüsivad nad muuhulgas Eesti turismifirmade veebilehekülgede atraktiivsust vene turisti vaatevinklist.