Arvo Sarapuu perefirma, Järve Bussipark, kes omandas Järve ATP vara, hangib Kohtla-Järve linnaliini busside jaoks kütust kahe firma, ATG Oil ja Oilfield kaudu. Tegemist on 40 000kroonise kapitaliga osaühingutega, mida iseloomustab telefoninumbrite puudumine.

Firma siseelu tundva inimese andmetel ostetakse Kohtla-Järve linna busside käigushoidmiseks riiulifirmadelt kütust hinnaga umbes 7,5 krooni liiter.

Järve ATP tegevjuht Enno Tamm teatas eelmise aasta novembri lõpus ETA-le hinnatõusu põhjendades, et praegu maksab diislikütus firma jaoks 9,5 krooni.

Kokku sõidavad Kohtla-Järve linnaliine sõitvad bussid kütust läbi enam kui miljoni krooni eest kuus. Sarapuu olukorda raskendab asjaolu, et maavalitsus võttis aasta alguses ära kaks miljonit krooni dotatsiooni.

Allikate väitel on see peaaegu ainus tee kütuse hankimiseks, sest pärast enam kui miljoniliste võlgade tekkimist kahele kütusefirmale ei söanda kütusemüüjad Sarapuu firmaga tegemist teha.

ATG Oili juhatuse liikmeks on registreeritud Arvo Sarapuu tütar Meril Sarapuu, kes ei pidanud end pädevaks firma majandustegevusest rääkima.

Asjatundjate väitel võimaldab Sarapuu rakendatav skeem perefirmal teenida.

Perefirma ostab kütust odavamalt sisse kui edasi müüb ning vaheraha jääb n-ö perekonda. Järve Bussipargi üks juhtidest on Arvo Sarapuu sugulane Rainer Sarapuu.

Arvo Sarapuu ei soovinud Kohtla-Järve bussimajanduse teemal end nädalase välismaal viibimisega vabandades vestelda.