Põhiosa kasumist kujunes erakorralistest tuludest, nagu kinnisvara müük, eelnevalt provisjoneeritud, kuid realiseerimata lennukite (Fokker 50) tehnilise reservi kohustused ja eelnevalt provisjoneeritud, kuid realiseerimata kindlustuskohustused, mis on seotud 2001. aastaga.

Estonian Airi nõukogu esimees Olev Schults ütles, et lennufirma jäi mullu üldisest turu arengust maha, eriti suur oli mahajäämus tðarterlendude osas. “Tähelepanu sellele pole olnud piisav ja seda viga tuleb parandada,” lausus ta. Ta tõi välja ka lennunduses levinud näitaja, nn toolkilomeetrite käibe (lennutatud toolide arv korrutatud kilomeetritega), mis Estonian Airil mullu kahanes.

Estonian Airi tegevjuhi kohusetäitja Borge Thornberg rääkis sammudest, mis on kavas ette võtta lennufirma turuosa ja kasumi suurendamiseks. Selleks on veel tänavu kavas ümber ehitada üks Boeing 120kohaliseks. Hiljem võib kõne alla tulla ka uue lennuki liisimine. Thornbech kinnitas, et Estonian Air ei muutu kunagi odavlennufirmaks.

Raskuste tõttu lennundusturul pole Estonian Air, vaatamata sellele, et konkurss lõppes juba kahe kuu eest, leidnud endale uut tegevjuhti. Ehkki Estonian Airi nõukogu esimees Olev Schults kinnitas vastupidist, on lennufirmast inimesed ebakindluse tõttu tuleviku suhtes lahkuma hakanud ja piloodid nõuavad suuremat palka.