Tarbijakaitseameti sõnul on sel aastal seoses euroga enim segadust tekitanud hindade näitamine eurodes ja kroonides.

"Üheks suureks probleemiks oli ka esimesel poolaastal ümardamine. Kuna aasta alguses sai maksta kahes vääringus, tekitas see segadust, kohati erinesid hinnad eurodes ja kroonides mõne sendi võrra," rääkis tarbijakaitseameti pressiesindaja Kadri Kauksi.

"Ka tekitas rahvale muret hindade kahes vääringus näitamine. Ei oldud kindlad kuidas ümardada ja vahel oli ka valesti ümardatud, ehk siis mitte arvestatud kurssi 15,6466," meenutas Kauksi, et euro tulek ajas nii tarbijad kui ka kaupmehed segadusse.

Siiski lisas Kauksi, et euroga seoses on päringuid laekunud läbi aasta, kuid enim tekitas tarbijale euro muret siiski aasta alguses.

"Selle aasta alguses oli probleemiks väikeste kupüüride ja sentide puudus. Näiteks ei olnud müüjal kliendile tagasi anda ühesendiseid ja siis helistati ja päriti mida teha," ütles Kauksi.

Aasta teine pool on tarbijakaitseameti sõnul euro osas üsna vaikne olnud. Tarbija on teinud vaid üksikuid päringuid euro hindade kohta.
"Päris palju on küsitus hindade kohta – eriti just hinnatõusude kohta, et kas need on eurost tingitud. Üldiselt ei olnud tegemist eurost tuleneva hinnatõusuga," lisas Kauksi.