"Toote eesmärk on katsetada, kuidas saame oma partneritele võimaldada lihtsamat äritegemist," ütles Facebooki pressiesindaja Tera Randall
teatel.

Tema sõnul on Facebookil hea koostöö ka ühe maailma suurima veebimaksesüsteemi PayPaliga.

Facebookil on üle miljardi kasutaja ning neist pooled külastavad portaali iga päev. Selline populaarsus tõmbab ligi ka reklaamikliente. Kui Facebook maksevõimaluse avab, aitab see analüütikute hinnangul kindlaks teha, kui palju suhtlusportaali kasutajad tegelikult partneritelt oste teevad.

"Facebook ei taha jääda üksnes kaubamärkide reklaamimise platvormiks, vaid saada kohaks, kus e-tehingud ka tegelikult toimuvad," selgitas konsultatsioonifirma Frost & Sullivan tegevdirektor Manoj Menon.

Tema sõnul aitab mobiilimakse reklaamiostjatele platvormi tõhusust näidata. "See on Facebooki poolt fantastiline käik," lisas Menon.

Samas on osa analüütikuid skeptilised, kas kasutajad usaldaksid oma finantsinfo suhtlusvõrgustiku kätte.