Fortum Elekter AS on probleemist teadlik ja kinnitas, et konkreetses situatsioonis käitus Randpere õigesti ja näidud said lõpuks firma poolt loetud.

"Valdo Randpere saatis meile vastuse, et ta ei viibi Eestis ja palus meil endal leida aeg ja võimalus arvesti näidu lugemiseks. Vastavalt kliendi palvele käisime ja lugesime näidud ise," ütles Fortumi esindaja Ago Sepp Delfile, et taolistes olukordades tulebki oma murest teada anda ning küll siis mõlemaid osapooli rahuldav lahendus leitakse.

"Need probleemid peaksid varsti kaduma, kuna paigaldame kaugloetavaid arvestid," ütles Sepp Delfile ja selgitas, et see tähendab põhimõtteliselt seda, et tulevikus ei ole kliendil enam vaja elektrinäite ise lugeda ja teatada, kuna firma registreerib need tänu kaugloetavale tehnoloogiale ise ja soovikorral saab klient näite jälgida interneti vahendusel Fortumi iseteeninduses.

"Hakkasime kaugloetavaid elektriarvesteid paigaldama selle aasta alguses," kinnitas mees, et säärane ettevõtmine on kasulik nii kliendile kui ka firmale, kuna siis ei pea klient vaeva nägema ja ka firma saab andmed õigeaegselt kätte.
"On selge, et elektriarvesti näitude vaatamine ja edastamine teenusepakkujale ei ole just kõige põnevam tegevus," selgitas mees, et seega peaks kaugloetavad arvestid lahendama mõlema osapoole mured.