Tallinna Kaubamajas pildistamas käinud Delfi fotograafi hinnangul algas Osturalli sel korral aga üsnagi rahulikult.

"Teadlikud ostuhullud teadsid täpselt kuhu joosta. Nooremad jooksid ähkides sinna, kus reise müüdi ja vanemad tatsasid odavaid kingi ja käekotte ostlema," sõnas ta.

Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektor Enn Parel ütles Delfile, et Osturallil on "seninägematut" kaupa igal aastal ja nii ka tänavu.

"Loomulikult oleme varunud ka sellist kaupa, mis on olnud eelmistel aastatel müügihitiks - näiteks soodsa hinnaga kalamarja, tuntud kaubamärkide tootenäidiseid jne," ütles ta.

"Kui rääkida "uskumatult soodsatest" pakkumistest, siis neid oli ka buumiaastatel, nii et sõltumata majanduses valitsevast olukorrast oleme alati suutnud kliente heade hindadega üllatada."

Parel nentis, et koostööpartnereid on seekord tavapärasest veelgi enam ning nende leidmisega raskusi ei olnud. "Osturalli on nii populaarne kampaania, et meile tuleb koostööpakkumisi rohkem kui suudame oma majadesse ära mahutada."