Et kaupluses tehakse väga suur osa ostuotsustest, kinnitab ka Inglismaal The Point-of-Purchase Advertising Institute’i uuring, mis ütleb, et 70 protsenti ostudest otsustatakse kaupluse riiuli ees. Uuringud kinnitavad ka, et suures kaubanduskeskuses on tarbija just toiduosakonnas reklaamsõnumitele enim avatud. Impulssostude kasvuga on väga kiiresti arenenud ka ostukohtades paiknevad meediakanalid.

Hinnanguliselt arvatakse, et 10 protsenti kogu meediaturust on alternatiivse meedia osakaal, samas 80 protsenti sellest annab jaekaubanduse sisemeedia kasutus.

Media House’i arendusjuhi Hanno Kindeli sõnul on Eestis ostukohas paiknev meedia selgelt kõige paremini väljaarendatud kanal, kuid siiski võiks seda võimalust senisest paremini ära kasutada.

Ka alternatiivmeedia lahendusi pakkuva meediaagentuuri Ambient Marketingi juht Kristjan Laja kinnitab, et kellel on parem väljapanek, parem kujundus või kelle sõnum on õigemas kohas, selle kasuks otsustatakse. “Tuleb vaadata brändi ja sihtgruppi ning leida kokkupuutepunktid,” lisas ta.