Aurinkomatkat-Suntours OY juhatuse esimehe Tuomo Meretniemi sõnul toob ühtse kaubamärgi kasutamine ettevõtte tegutsemisriikides Soomes, Eestis ja Venemaal kaasa ühtse turu loomise ning tagab seeläbi Eesti ja Vene reisijatele ligipääsu Soome turu laiemale ja soodsamale pakkumiste valikule, teatas ettevõte.

“Soome turu võimalusi kasutab juba mitu tuhat eestlast aastas ning see arv kasvab kindlalt, seetõttu on loogiline tuua laiemad ja soodsamad võimalused eesti klientidele lähemale,” ütles Meretniemi.

“Kui Soomes ulatub tšarter-reisijate arv aastas miljoni inimeseni, siis Eestis on neid vaid veidi üle 80 tuhande. Suurema mahuga turg suudab pakkuda paremaid valikud, nüüd on need õnneks kättesaadavad ka meie klientidele,” märkis Aurinko OÜ tegevjuht Cinzia Siig.

Siigi sõnul ootab eesti reisijaid ees mitu head uudist. “Eelkõige laieneb Aurinko otselendude valik Tallinnast ning ka suvereiside valikule lisanduvad uued sihtkohad,” lisas ta. Üheks uueks ja põnevaks sihtkohaks nii Soome kui ka Eesti turul on veel seni avastamata Itaalia piirkond Apuulia ja selle lõunapoolseim Salento rannik.

Teiseks lisanduvad novembris Aurinko tooteportfelli kahenädalased puhkusepaketid Kariibimere piirkonnas otselendudega Helsingist, mida esmakordselt ajaloos hakatakse teostama wide-body ehk laiakereliste A330 tüüpi lennukitega.

“Eesti reisijatele tähendab see eelkõige soodsat ja mugavat võimalust veeta talvepuhkus Kuubal, Mehhikos või Dominikaani Vabariigis, millest saab kindlasti hea alternatiiv traditsiooniliseks muutunud Taile ja Kanaari saartele,” märkis Siig.

Kolmanda uuendusena jõuab Eesti turule Aurinko välja töötatud ning terves Skandinaavias unikaalne online-põhine eestikeelne reisipakettide koostamissüsteem, mille kaudu saab igaüks panna kokku enda soovide järgi individuaalse reisi.

“Integreeritud süsteemis on ühendatud 150 erinevat sihtkohta, 50 tuhat tšarterlendu ning 150 tuhat hotelli üle maailma, mille vahel valides saab iga reisija koostada just talle sobiva paketi,” lisas Tuomo Meretniemi.

Aurinko reisipakettide koostamissüsteem, millele ei ole Põhjamaades analoogi, toimib praegu Soomes ning kevadel käivitatakse sama lahendus ka Venemaal. Sügisel peaks süsteem jõudma eestikeelsena ka Eesti turule. “Soome kogemus näitab, et süsteem toimib ning vastab kaasaegsete reisijate ootustele: meie praktikas on olnud näiteks ka selliseid juhtumeid, kui kliendid koostasid endale reise Afganistani, Pakistani ja isegi Somaaliasse,” märkis Meretniemi.

“Kuigi raskemad ajad turismisektoris on möödumas ning meie müük kasvab tublisti, näeme lähitulevikus Euroopas veel kindlasti mitmete reisikorraldajate pankrotistumisi. See tähendab aga turgude korrastumist ning tugevamatele tegijatele uute ning paremate võimaluste tekkimist. Olles Soomes turuliider, kelle ainuomanikuks on riigile kuuluv Finnair, näeme enda positsiooni tugevnemist nii Eestis kui teistel koduturgudel ning loodame, et Tallinnast saab väga hea hüppelaud meie laienemiseks Lätti ja Leetu, mida samuti näeme tulevikus Aurinko koduturu osadena,” selgitas Meretniemi. Tema sõnul kavatseb Aurinko pikemas perspektiivis laieneda lisaks Baltimaadele ka Rootsi ja Norra turgudele.

2001. aastal tegevust alustanud Horizon Travel, nüüd Aurinko, on tänaseks Eesti üks suurimaid puhkusereisi korraldajaid, pakkudes kõige laiemat sihtkohtade valikut. Eestis moodustab Aurinko turuosa 20%. Aurinko OÜ omanikuks on Soome vanim ning suurim reisikorraldaja Aurinkomatkat-Suntours OY, mis omakorda kuulub lennufirma Finnair gruppi. Soomes teenindab Aurinko aastas üle 350 tuhande reisija. Ettevõtte aasta käive ulatub 280 miljoni euroni. Aurinko on Soome turu liider, omades seal 35%. Aurinko pakub 150 erinevat sihtkohta 35 riigis.