Saku Õlletehase müügidirektor Margus Kastein ütles Delfile, et hoolimata vahepealsetest maksutõusudest tuleb sel jaaninädalal parim müügitulemus, sest õlle hind kauplustes on jäänud samaks. „Selle oluliseks põhjuseks on jaekettide poolt korraldatavad üha agressiivsemad müügikampaaniad ja loomulikult valivad inimesed enam neid tooteid, millel kollased hinnasildid juures.“

A. Le Coqi juhatuse esimehe Tarmo Noobi sõnul on ka neil oodata väga head müügitulemust. „Jah, üheks põhjuseks on kaubanduskettide kampaaniategevus. Kohati müüakse tooteid isegi alla omahinna, et inimesi poodi meelitada.“

Teise põhjusena toob Noop välja ettevõtte turuosa kasvu ning kolmandaks sõnab, et heale müügile on kaasa aidanud ka päris kena juunikuu ilm. Ka Kastein ütleb, et just päike ja ilus ilm viivad müüginumbrid üles.

Margus Kasteini sõnul hakkab pühadeaegne müük tootjate jaoks tegelikult peale juba enne jaaninädalat, sest kauplused varuvad õlut suuremates kogustes ette. „See on meile suur väljakutse, sest peame küllalt lühikese aja jooksul kõik tellimused täitma.“

Populaarseim Saku Õlletehase toode on traditsiooniliselt Saku Originaal, teisel kohal on Rock ja kolmandal kohal uue tulijana Tuborg.

A Le Coqi müüduim mark on Premium, sellele järgneb Aleksander.

Võrreldes tavapärasega kasvatab jaaniaeg õllemüüki kaks korda.