Turu kasvuks hindas Kastein umbes 10-15 protsenti ning ta uskus, et ettevõte on juba väga lähedal 15protsendisele turuosale. “Eesmärk on saada 20 protsenti täis,” sõnas Kastein, kes ei tahtnud avalikustada, kui palju eesmärgi saavutamiseks investeerida tuleb ning millal eesmärk täidetakse.

“Investeerime kindlasti turundusse, aga ma ei saa ajakirjandusele täpselt öelda, kui suur on eelarve,” naeris Kastein. “Ilmselt on see suurem kui teistel.” Tootmist Ingmanil Eestis ei ole. Konkurendid nendivad, et väikest turuosa ongi kerge suurendada, ning kahtlustavad, et Ingman pakub oma osaks liiga suuri numbreid.

“Väiksema turuosa pealt on väga hea suurt kasvuprotsenti näidata. Meil ei ole võimalik suurt kasvu näidata,” kommenteeris Ingmani tulemusi ja plaane Tallinna Külmhoone juht Kuldar Leis. “20 protsenti on võimalik siis, kui sa esiteks näed kõvasti turundusega vaeva ja teiseks mängid hinnaga. Meie oleme rohkem huvitatud teenimisest ja hinnaga mänge ei tee.”

Samas tunnistas Leis, et Ingmani tulemine ei tekita temas mingit hirmu, sest tegemist on head ja kvaliteetset kaupa müüva konkurendiga. Pigem põhjustaks peavalu mõne odavketi, nagu Lidl, tulek Eesti turule. “Minu põhihirm on odavketid, kes toovad mujalt sisse. Kui odavketid tooksid turule võõra ja odava toote, siis see viiks turu üldist taset alla,” sõnas Leis. “Eestis on olukord tõesti hea, kui võrrelda Läti ja Leeduga. Kvaliteet on võrreldes lähinaabritega parem ja valik on suurem.”.