"Kassast läbi lüües selgus, et hind on hoopis 35 eurot. Ohhoo, kassapidaja ei teinud seda märkamagi," kirjeldas ostja.

"Küsisin, et miks nii? Tema vastas hädises eesti keeles, et ei saa midagi öelda ja helistas juhatajale. Temake tuli ja küsis, et milles probleem. Seletasin siis ära, et sooviks toodet saada selle hinnaga, mis tootel kirjas on, juhataja võttis selle peale grilli kaenlasse ja jooksis ära. Õnneks ma ei maksnud selle eest veel. Oleksin ju ikkagi tahtnud seda grilli. Hull lugu on veel see, et see grill oli viimane - seega olid ülejäänud ilmselt 10 eurot tüki eest kallimalt maha müüdud!"

Maxima avalike suhete juht Erkki Erilaid uuris Delfi palvel asja ning ütles, et röstrite kampaania oli lõppenud, kuid kaupluse töötaja oli hinna jätnud tagasi vahetamata. "Tegu oli inimliku eksimusega, kliendi ees on vabandatud," lisas ta.