Tänavu HEI ajakirjas ilmunud olulisemad Eestit tutvustavad innovaatilised edulood on nii inglise kui ka eesti keeles viidud iPadi formaati. iPad võimaldab muuta ajakirja oluliselt interaktiivsemaks. Ühe pildi asemel saab loo juurde lisada kümneid fotosid, videolõike ja audiofaile. Luua erinevaid viiteid ja linke teistele lehekülgedele. iPad võimaldab viia ajakirja näiteks telesaated ja -reklaamid, teatas HEI.

„Innovatsiooniajakirja toimetuse eesmärk on selle projektiga näidata meedia uusi suundi ja võimalusi ning tutvustada Eesti saavutusi ja ideid ingliskeelsele lugejale kõikjal maailmas,” ütles HEI projektijuht Raivo Murde.

Huvi iPadi vastu on maailmas hüppeliselt kasvanud. Ainuüksi esimese 80 päevaga müüdi pelgalt USA-s 3 miljonit iPadi. Selle aasta müügiprognoos on 12 miljonit tahvelarvutit ning ennustatakse, et järgmisel aastal ostetakse kõikjal maailmas 17 miljonit iPadi. Eeldatavalt veel tänavu jõuab iPad ametlikult ka Eestis müügile. Eesti prognoositakse tahvelarvutite kasutajaskonnaks lähiaastatel umbes 10 000 inimest.

Tahvelarvuti formaadis on nii tasuta kui ka tasu eest loetavad mitmed rahvusvahelised ajakirjad nagu näiteks Time Magazine, The New Yorker, People Magazine, Sports Illustrated Magazine jpm.

Ajakirja lugemiseks peab iPadi-omanik sisenema Apple’i veebipoodi iTunes ja sealt saab juba HEI oma tahvelarvutisse tasuta alla laadida.