K-Arvutisalongi haldava ASi Klisseran juhi Peeter Kargu sõnul alustas poekett mullu detsembris kolme erinevat sorti brändipaberi müügiga, pakkudes näiteks ühte pakki ligi veerandi võrra odavama hinnaga, kui seda oli konkurentide sama toote maksumus.

“Aastavahetusel paberi müük kolmekordistus. Praegu müüme kuu jooksul kaheksa alusetäit paberit, mis Eesti mastaabis on suur müük,” ütles Kargu. Võrdluseks — Eesti suurim kontoritarvete ja bürootehnika kaupluste kett Büroomaailm müüb 50–60 alust paberit kuus. Ühel euroalusel on 240 viiesajalehelist pakki A4 paberit.

Tänavu jaanuaris laiendas K-Arvutisalong kontoritarvete valikut oma suuremates, enam kui 100 ruutmeetrise pinnaga poodides, mida on kokku 13.

Kargu põhjendas K-Arvutisalongi siirdumist kontoritarvete turule sellega, et bürookaupade kauplused on ka alati müünud arvutikaupa. “Meie teeme sama, nii saame väiksemates kohtades müü­ki teha,” viitas ta fototeenuste kui kontoritarvete müügi toetavale osale arvutikaubanduse puhul. Kargu sõnul läheb suvel kehvemini arvutimüük ja paremini fotoäri, talvel on jälle vastupidi. “Keegi suurtest pole veel karjuma hakanud,” kommenteeris Kargu konkurentide reaktsiooni uue turule tulija suhtes.