EASi turismiarenduskeskuse direktori Tarmo Mutso sõnul on sügiskampaania eesmärgiks näidata Eesti elanikele erinevaid puhkusevõimalusi sügiseses Eestis.

„Olgugi, et puhkuste kõrghooaeg on läbi, leidub palju vaba aja veetmise võimalusi ka sügisel. Mitmed Eesti turismiettevõtted on sügise hakul hooaja pikendamiseks täiendanud oma toodete ja teenuste valikut,“ ütles Mutso. „Sügiskampaania kutsub kõiki leidma endale sobilikke puhkamisvõimalusi ning andma tagasisidet turismiettevõtjate poolt pakutavatele teenustele Eestis,“ tutvustas Mutso sügiskampaaniat. Ta lisas täpsustuseks, et igaüks võib anda oma hinnangu pakutavatele sügispakettidele Puhka Eestis veebikeskkonnas.

Kampaania peamiseks väljundiks on Eestis puhkamise võimalusi ja vaatamisväärsusi tutvustav portaal puhkaeestis.ee ja Puhka Eestis Facebooki konto ning tarbijamängud, mida tutvustatakse nii välireklaamipindadel kui ka interneti- ja raadioreklaami vahendusel.

Sügiskampaania lõpptulemusena selguvad ka Eesti uhkeim puhkus ja Uhkeim puhkaja. Puhka Eestis kampaaniat kaasrahastab Euroopa Regionaalarengu Fond.