Kõige suurem private labeli osakaal on Rimil ja Säästumärketil, kelle käibest 16% moodustab omakaubamärgi müük. Keti pressiesindaja ütles, et Rimil on eesmärk, et tulevikus oleks kõikides tootegruppides ka omamärgitoode.

Osakaalu poolest teisel kohal on Maxima, mille omabrändide müük kogumüügist moodustab umbes kümnendiku. Peamiselt müüakse toiduaineid, esmatarbekaupade osas läbimüük mõnevõrra väiksem. Viimase kolme-nelja aastaga on omakaubamärgi osakaal käibest kasvanud ligi kaks korda. Pressiesindaja sõnul ei ole juhul, kui majanduskasv jätkub, populaarsuse tõus edaspidi enam nii kiire.

ETK Grupi poodides on omamärgitooteid sortimendis 167. Omabrändi osakaal käibest ETK grupi kaupluses on 7%. Kõige väiksema osakaalu käibest moodustavad omamärgitooted Prismas ja Selveris, vastavalt kolm ja neli protsenti.

Kui kaugel on aeg, mil keti omamärk võiks käibest anda poole, nagu on Šveitsis ja Inglismaal? ETK juht Kati Kusmin prognoosib, et pikema säilivusajaga toidu- ja esmatarbekaupade puhul võib isegi juhtuda, et järgmise kümne aastaga on 40% kettide sortimendist omamärgitooteid. "Usun, et kiirestiringleva, värske toidukauba - liha-, piima- ja pagaritoodete - osas ei jõua me sinna niipea. Pigem jõuab see mõõduka osakaaluni, kuni 25%," ütles ta.