AS-i Kalev Chocolate Factory juhatuse liikme ja tegevdirektori Mait Nilsoni sõnul pole põhjust karta, et tulevane omanik hakkab Kalevi toodete sortimenti sekkuma - pigem kujundavad kommivabriku toodangut tarbijad, kes kas ostavad teada-tuntud komme või mitte, kirjutab Eesti Päevaleht.

„Enamasti võetakse tooteid sortimendist välja siis, kui nende müügikogus kahaneb liiga väikseks. Liiga väikese müügimahuga tooteid on kallis toota ja ka jaekaubandusel kallis riiulis hoida," selgitas Nilson ettevõtte äriloogikat.

Seega pole põhjust ka arvata, et Oslos istuks seltskond Kalevi uusi omanikke laua taha ja viskaks Kamatahvli või Kasekese kommi tootmisest välja.

Üle poole sajandi Kalevi kommivabrikus töötanud Otto Kubo sõnul on magusatööstus äärmiselt lokaalne äri ja pikemat aega on edukas üksnes see ettevõtja, kes arvestab koduturu maitse-eelistusi.

Kuna Otto Kubo sõnul on Kalevi kompvekid ja šokolaadid suurema osa Eesti inimeste lemmikud, siis peab ta ainuvõimalikuks, et nende tootmist praeguses sortimendis ja seniste maitseomadustega jätkatakse ka tulevikus.