Realiseerimata on veel ligi 0,5 miljoni euro väärtuses boonuspunkte, mis aeguvad juba nädala pärast, 31. jaanuaril 2013, teatas konsern.

„Möödunud aasta lõpuks oli Partnerkaartidele kogutud veidi üle 2,63 miljoni euro väärtuses boonuspunkte, mis teeb Tallinna Kaubamaja kontsernist ilmselt Eestis suurima boonuspunkte koguva lojaalsusprogrammi,“ märkis Tallinna Kaubamaja kontserni turundusdirektor Anne-Liis Ostov.

„Loodame, et kliendid jõuavad ära kasutada kogu osturaha, mis nad 2012. aasta jooksul teeninud on, aega selleks on veel loetud päevad. Käesoleva aasta jaanuari ostude eest kogutud punktide pärast muretsema ei pea, need kehtivad taas kuni 2014. aasta jaanuari lõpuni.“

Boonuspunktisüsteem tõi eelmisel aastal Tallinna Kaubamaja kontsernile ka uusi püsikliente. 1. jaanuari seisuga on kehtivaid Partnerkaarte 554 711 ja kehtivaid LHV Partner Krediitkaarte 6 183 – boonuspunktide lansseerimisest alates on liitunud täiendavalt 50 879 uut Partnerkaardi kasutajat.