"Rimi kauplustes on täna veel hinnasildid, kus kuvatakse nii euro- kui ka kroonihinda," ütles Rimi Eesti Foodi kommunikatsioonispetsialist Katrin Bats Delfile.

"Küll aga on meie otsus hakata hinnasilte välja vahetama selliselt, et need muutuks kliendi jaoks selgemaks ning uutel siltidel kroonihindu me enam ei näita."

Tänaseks on Rimi juba loobunud kroonihinna näitamisest reklaammaterjalides. Üleminek eurohindadele võtab tõenäoliselt aega umbes pool aastat.

"Meie kogemusel võib öelda, et inimesed hakkavad tasapisi euroga harjuma. Kindlasti leidub kauplustes inimesi, kes ikka veel kroonihindu jälgivad. Samas, meie uuringute kohaselt on pea 70% inimestest tänaseks kas euroga täielikult või osaliselt harjunud," sõnas Bats.

Ka Selverites võib näha päris palju mõlema hinnaga silte, aga uutele hinnasiltidele trükitakse Selveri avalike suhete juhi Annika Vilu sõnul peale ainult eurohinnad.

"Meie otsustasime paralleelselt hindu niieurodes kui kroonides näidata aasta aega, see on kohanemiseks piisav periood," sõnas Vilu ning kinntas, et kliendid on uue rahaga harjunud, kuid eks ikka leidub neidki, kes kiikavad ka kroonihindu.