Saksa kaubandushiid varjab kiivalt oma plaane ja tegevuse kohta mingeid kommentaare ei anna ning eelmise aasta tegevusaruannet veel esitanud ei ole.

Esimesed poed ja suure Halmstadi logistikakeskuse avas Lidl Rootsis eelmise aasta septembris. Kaubandustöötajate ametiühingu andmeil on Lidl koondanud kuni kümnendiku prooviajaga töötajatest. Ametiühingu väitel näitab see, et Lidli läbimüük ei ole vastanud ootustele. Lidl ise seda teadet ei kommenteeri, vaid avab neljapäeval järjekordse poe, mille järel tõuseb nende arv Rootsis 39-le. Kokku töötab neis 750–800 inimest.

Ajaleht Sydsvenska Dagbladet peab väidet Lidli halvast algusest liialduseks ning ütleb, et katseajaga töötajate koondamine on ka kodumaistes kaubandusfirmades üsna tavaline praktika. Leht tsiteerib Saksa turu-uuringufirma GfK Rootsi tütarfirma uuringut, mille kohaselt Lidli algus pole sugugi laita. Sealt ilmneb, et kolme kuuga hõivas Lidl paarikümne poega 0,6 protsenti Rootsi jaekaubandusturust, sealjuures mahla- ja õllemüügist vastavalt 5,2 ja 4,2 protsenti. Lidli edukad müügiartiklid on olnud veel pakkekile, foolium, tualetipuhastusvahendid, vorst, toiduõli.

Vastavalt tavale on Lidl asunud vaikuskatte all otsima poodidele sobivaid kohti ka Eesti linnades, kuid kokkulepped sünnivad raskelt ja tagasilöökidega. Lasnamäel Mustakivi teel napsas nende soovitud koha ära Tirsi Grupp. Tartus ei nõustunud linnplaneerimisosakond eraldama neile kaht soovitud krunti. Ka kokkulepet Masekoga Kalamaja krundi ostmiseks pole seni saavutatud.