Loe, kuidas reisiostul tünga vältida

 (3)
Loe, kuidas reisiostul tünga vältida
Foto: Tanel Meos

Tarbijakaitseamet annab koos Euroopa Liidu tarbija nõustamiskeskusega täna, 15. veebruaril algaval turismimessil Tourest 2013 külastajatele nõu, kuidas olla teadlik reisiostja.

Tarbijakaitseamet paneb inimestele südamele, et reisi valides tuleb olla väga tähelepanelik ja mitte teha otsust uisapäisa, teatas amet.

Ennekõike tuleks välja selgitada, kes on reisi tegelik korraldaja ja tutvuda põhjalikult reisilepingu tingimustega. Kui meelepärane reis leitud, tuleb ostu sooritamisel kindlasti võtta makset tõendav dokument.

Lisaks eelpool mainitule on veel hulk olulisi aspekte, millele peaks enne reisi ostmist tähelepanu pöörama. Nõuandeid selle kohta, mida enne reisi ostmist ja reisile minekut teha ning kuidas probleemide korral käituda, saab messil küsida otse tarbijakaitseameti spetsialistidelt boksis A4.

Reisiostja meelespea

Enne reisi ostmist tuleks tarbijal kindlasti läbi vaadata järgmine kontrollnimekiri:

* põhjalik info reisi ja sihtkoha kohta olemas;

* reisi lõpphind teada;

* reisifirma tagatise olemasolu kontrollitud;

* reisifirma registreering kontrollitud;

* reisifirma taust tarbijakaitseametist ja reisifoorumitest kontrollitud;

Seotud lood:

* pakettreisileping läbi loetud;

* reisist taganemise tingimused selged;

* probleemide lahendamise kord selge;

* makset tõendav dokument olemas;

* reisikorraldaja sihtkohas oleva esindaja kontaktandmed olemas;

* dokument reisi lõpliku ajakava ja täpsete tingimustega olemas;

* reisikindlustus olemas;

* päev enne reisi väljasõidu aeg üle täpsustatud.