"Võtsin sularaha välja Koerust asuvast Swedbanki automaadist. Sain enda soovitud summa kätte ja vajutasin, et kaart tagasi saada. Automaat mõtles kindlasti enam kui minuti ja seejärel tuli ette tekst: "Teie kaarti ei ole võimalik tagastada". Seejärel uus tekst, et pangaautomaadi töö on häiritud," kirjeldas lugeja.

"Helistasin siis kohe Swedbanki info telefonile kus enda mure ära rääkisin ja kaart suleti. Sain teada,et uue kaardi saan alles 29. veebruaril ja seda Paide kontorist ning küsimuse peale, kuidas ma siis vahepeal oma elu elan, kuna pangakaarti ei ole ja maksta ega osta midagi ei saa, soovitati Paide kontorist minna ja küsida ajutine pangakaart."

Kui ma nüüd oleks selle infotelefonil saadud inimese nõu kuulda võtnud siis peaks ma sõitma 40 km kaugusel asuvasse Paidesse, et saada see ajutine pangakaart ja tagasi ning 29. veebruaril kogu protseduur uuesti. Ehk siis kokku tuleks 160 km sõitu, kuigi mina tegelikult süüdi ei ole.
Kas pangad ei peaks oma klientidele hüvitama nende poolsete probleemide tõttu tekkinud kahjud? Kõik me teame, et kütus kallineb juba pea igapäev ja see 160 km sõitu on ikka suhteliselt suur kulu."

Swedbanki pressiesindaja Mart Siilivaski sõnul on tegemist tõesti kahetsusväärse juhtumiga.
"Kuid üldjuhul, kui probleem on põhjustatud pangaautomaadi poolsest rikkest kompenseerib Swedbank kuludokumentide alusel kliendile sellega seoses tekkinud täiendavad kulud," sõnas ta. 
Siilivaski sõnul tuleb selleks ühendust võtta Swedbanki klienditoega telefonil 6 310 310, kust tuleks küsida juhised, kuidas kliendile kõige mugavamal viisil kompensatsiooni saamiseks edasi toimida.