Ettevõte teatas, et kolmanda kvartali käive kasvas aastaga kuus protsenti, kuid analüütikud julgesid unistada vaid neljaprotsendisest müügikasvust, kirjutab Bloomberg.

LVMH aktsia hinnatõus innustas ka teiste luksuskaupade tootjate omi nagu Burberry Groupi ja Keringit, kellele kuulub Gucci kaubamärk.

Luksuskaupade tootmine ei ole heas seisus, kuna Aasia nõrgem nõudlus on vajutanud oma pitseri kogu tööstusharule. Eriti Hiina turistidel meeldib reisida Euroopasse ja osta siit kaasa luksuskaupu. Euroopasse reisimisele pani aga põntsu terrorirünnakud.

Septembris hoiatas Vacheron Constantini kellade tootja Richemont, et esimese poolaasta kasum kukkus umbes 45%, sest Sveitsi kellade nõudlus on vähenenud. Hermes loobus septembris pikaajalisest käibekasvueesmärgist.