ASi Nordic Foods juht Kuldar Leis ei soovinud veel ettevõtte tulemusi täpsemalt kommenteerida. “Esimesi kokkuvõtteid tahaks öelda pärast esimest kvartalit 2005, sest praegune poolteist kuud ei näita veel midagi põhjapanevat,” ütles Leis. Ta lisas, et Maakera on startinud ja enam-vähem kaubanduses juba näha ka. “Aga eks see turuletulek visuaalselt jõuludele natuke jalgu jäi,” märkis Leis.

Suurima purgitoodete valmistaja, ASi Salvest juht Veljo Ipits ütles, et Maakera pole veel Salvesti käivet mõjutanud. Küll prognoosib ta, et uus tulija kasvatab turgu suuremaks. “Jäävad elama, saab normaalne konkurent,” iseloomustas Ipits võistleja tegevust.

Eesti ühe suurema toiduainete jaemüügiketi ASi A-Selver ostu- ja turundusdirektor Iivi Saar ütles Maakera müüki kommenteerides, et kui kaubamärk novembri teisel poolel turule tuli, siis tõusis ta detsembri alguseks klaaspurgis valmistoodete kategoorias käibe poolest teisele kohale, ligi 20 protsendile. Tootjatest paigutus Maakera teisele kohale Salvesti ja Põltsamaa Felixi vahele. “Detsembris on käibeosakaal veidi tagasi läinud, sest nimetatud kategooriasse kuuluvad ka praekapsad ja mulgikapsad, mis teevad jõulu ajal väga suure käibe,” lisas Saar. Prae- ja mulgikapsad on Salvesti ja Felixi pärusmaa, mistõttu detsembris langes Maakera kolmandaks. Saare sõnul ei anna jõuluperioodi müügid päris objektiivset pilti Maakera turuosast.

Saar ütles, et Maakera letile ilmumine on käibeosakaalusid ümber jaotanud turul, kus olid varem Salvesti ja Felixi tooted. Kokku on tema sõnul kogu kategooria tõusnud, kuid osakaal vähenenud enim Salvestil.